Redactati o compunere in care ati ajutat un coleg si ati primit laude. Scrieti in ce consta ajutorul vostru , cum va-ti simtit cand ati fost apreciat , de ce va-ti oferit ajutorul. Introduceti dialogul in compunerea voastra. Este urgent ! Multumesc !

2

Răspunsuri

2014-09-03T15:08:21+03:00
Eram la scoala,cand o colega mia cerut ajutorul:
-buna,ma ajuti si pe mine,sa invat ultima strofa a poeziei?
-sigur?
-uite cartea!
-multumesc!
am ajutat -o si  mam simtit bine.
mam bucurat ca a luat o nota buna.
si ea ma ajutat

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T19:28:33+03:00

Este prima zi de scoala. Soarele a iesit din  palatal lui de foc mangaind  fetele tuturor bobocilor.Micii elevi s-au adunat la scoala pentru a incepe prima lor zi de boboc.

O scolarita, frumoasa, cu parul negru abanos si cu buzite ca de culoarea uni trandafir rosu, isi scapa fundita din par pe jos.Atunci un baietel , tot de varsta ei , ii lua fundita  si o puse inapoi in parul ei la fel cum era.Atunci o femeie spune :

-Frumos gestul tau, baiete.

Sper ca iti place.

1 5 1