Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T21:12:58+02:00
Am simtit mirosul de campie .
de campie - atribut substantival prepozitional , cazul Acuzativ.
n-a zis sa alcatuim a intrebat daca e atribut in cazul acuzativ si cum sti tu daca e atribut daca nu pui intrebarea sa vezi ce iti iese ??
Atunci sa spuna cel ce a pus intrebarea la ce s-a referit , ca sa nu mai existe nelamuriri.
pai asta am zis si eu
ma-m referit sa-mi spuna o propozitie cu campie in cazul acuzativ
aaaaaa atunci greseala mea scz
2014-02-11T21:21:04+02:00