Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T14:43:44+03:00
La mic dejun grau
dupamiaza porumb
seara orz
rata inainte de a manca bea apa
2 5 2
2014-09-03T14:48:54+03:00
Meniul în alcătuiești tu după preferințele tale. La micul dejun poți mânca o omletă,cereale integrale,fructe etc. La prânz mănânci o friptura cu niște orez / cartofi etc. Iar seara ce vrei tu. De 3 ori pe zi mănâncă un om normal ! Lapte bea seara dacă vrei,dacă îl bei în timpul zilei conține o enzimă care duce la absorbția lentă a proteinelor.
era vorba de rata nu de om!
:)) credeam că e vorba de om. Găsești informații pe internet despre meniul raței.