Răspunsuri

2014-02-11T21:20:07+02:00
X+y+z=632 y;x=3 rest 24 y=3x+24=3(x+8) z=y/3 z=se simplifica 3 si da z=x+8 x+3x+24+x+8=632 5x=600 x=30 y=114 z=38
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T21:28:36+02:00
A+b+c=632
b:a=3r24
3c=b
a,b,c=?
b=3a+24/=>3a+24=3c=b
b=3c    /
a+3a+24+c=632 "+"
a+3c+c=632
---------------------
5(a+c)+24=1264 
5(a+c)=1240/:5
a+b+c=632   "-"
a+c=248
---------------
b=632-248=384
c=384:3=128
a=(384-24):3=360:3=120

Mersii mult :)**
Poti sa imi dai cel mai bun raspuns?