Răspunsuri

2014-09-03T14:17:48+03:00
Anuntare,porunca,minunare,evident,trandav,  sper ca te-am ajutat.
Ordin-comanda instiintare-anunt clar- lamurit. trantor-insecta. Uimire-bucurie....sper ca te-am ajutat: *:*:*
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-03T14:19:14+03:00
Înștiințare = anunt , comunicat
ordin = porunca
uimire = mirare
clar = limpede , lamurit
trântor = leneș
2 5 2