Răspunsuri

2014-09-03T14:09:43+03:00
Prima zi de scoala vai era atat de frumos cu noua invatatoar cu noii colegi cu noii prieteni si cu noile lucruri pe caare leam zarit in fata ochilor. cand soarele stralucea si iarba sclipea ca roua ei  totul era frumos la inceput neam dus in cuptea scolii si directorul ne spunea cum sa fim la scoala si am ascult imnul romaniei iar apoi neam dus in clasa . acolo ne astepta abece darul si caietele. asta e prima zi de scoala

5 2 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T14:18:39+03:00
                                        Prima zi de scoala 
    Este prima zi de scoala.Toti ne-am adunat in curtea scolii. La ora 9:30 am ascultat discursul doamnei directoare. Dupa aceea s-au strigat clasele 1 - 4. Am intrat in clasa, ne-am asezat fiecare in banca sa, unde ne asteptau manualele scolare. Doamna invatatoare ne astepta cu ochii sai plini de lacrimi de bucuria revederi. I-a daruit fiecare cate o floare. A sunat clopotelul si intr-un minut vom parasi clasa.
     Ce repede a trecut timpul in prima zi de scoala !!
 

    Sper sa-ti placa !! Compunerea este alcatuita de mine .
14 3 14