Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T14:13:37+03:00

Dimineata m-am trezit mangaiata de razele calde ale soarelui. Era ziua cea mare, in care pentru prima data, eu, plecam la munte. Nu stiam cum este acolo, este pustiu si nimic parca nu are viata? Sau sunt mii de flori si  animale jucandu-se.

Impreuna cu parintii mei am plecat la drum. Nu vedeam nimic special. Nimic nu ma impresiona cu adevarat.

Masina se opreste brusc. Cand ma dau jos din ea vad ce nu am mai mai vazut niciodata.Mii de animale, de pasari de flori .Si pana si soarele , odata cu ele isi arata frumusetea lui.

Scuze  este cam seaca , nu ? Sa imi zici daca nu iti place


10 4 10
2014-09-03T14:17:57+03:00
Era o zi normala de iarna. ningea dens. am plecat cu mai multi prieteni de ai mei intro exursie in munti. a fost tare amuzant: am facut fotografii, chiar ne am jucat cu un pui de urs! a fost tare amuzant! sper sa revenim!
4 3 4