Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T13:59:05+03:00
Intrai
intraşi
intră
intrarăm
tăcui
tăcuşi
tăcu
tăcurăm
tăcurăţi
tăcură intrarăţi
intrară     

cerui
ceruşi
ceru
cerurăm
cerurăţi
cerură rămăsei
rămăseşi
rămase
rămaserăm
rămaserăţi
rămaseră   

coborâi
coborâşi
coborî
coborârăm
coborârăţi
coborâră
dormii
dormişi
dormi
dormirăm
dormirăţi
dormiră
       acestea sunt verbele la perfect simplu
1 5 1
2014-09-03T14:02:29+03:00
Mai mult a perfect ; eu scrisen tu dorimsesi calarisem 
perfect simplu; uitarati vazuseti cantarati