Suma a trei numere este 220. Daca scădem al treilea numar din suma primelor doua,obținem 44. Daca scădem primul numar din suma ultimelor doua,obținem 102. Determinati cele trei numere.

Va rog ajutor! :(

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-03T14:00:44+03:00
A+b+c=220

(a+b)-c=44⇒a+b=44+c
(b+c)-a=102⇒b+c=102+a

44+c+c=220
2c=220-44
2c=176
c=88

a+102+a=220
2a=220-102
2a=118
a=59

b+c=102+a
b+88=102+59
b+88=161
b=73

Verificare : 59+73+88=220


2 5 2
2014-09-03T14:01:57+03:00
Din a+b+c=220 si a+b-c=44 daca le adunam ne da ca 2a+2b=264 sau ca 2(a+b)=264 sau ca a+b=132
din a+b+c=220 si b+c-a=102 daca le adunam ne da ca 2b+2c=322 sau ca b+c=161
din a+b+c=220 si b+c=161 ne da ca a=220 - 161 adica a=59
din a+b=132 si a=59 ne da ca b=73
din b+c=161 si b=73 ne da ca c=88
 deci a=59 b=73 si c=88