Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T12:49:13+03:00
Africa de Sud,  Algeria,  Angola,  Benin,  Botswana,  Burkina Faso,  Burundi,  Camerun,  Ciad,  Coasta de Fildeș,  Congo, Djibouti,  Egipt,  Eritreea,  Etiopia,  Gabon,  Gambia,  Ghana,  Guineea,  Guineea Ecuatorială,  Guineea-Bissau,  Kenya, Lesotho,  Liberia,  Libia,  Madagascar,  Malawi,  Mali,  Maroc,  Mauritania,  Mozambic,  Namibia,  Niger,  Nigeria,  Republica Centrafricană,  Republica Democrată Congo,  Rwanda,  Sahara Occidentală,  Senegal,  Sierra Leone,  Somalia,  Sudan,  Sudanul de Sud,  Swaziland,  Tanzania,  Togo,  Tunisia,  Uganda,  Zambia,  Zimbabwe,
2 5 2
2014-09-03T12:53:00+03:00
Algeria,Angola,Benin,Botswana,Burkina Faso,Burundi,Camerun,Republica Capului Verde,Repuublica Central Africana,Chad,Comoros,Republica democrata Congo,Republica Congoleaza,Coasta de Fildes,Djibouti,Egipt,Guineea Ecuatoriala,Etiopia,Eritrea,Gabon,Gambia,Ghana,Guineea,Guineea-Bissau,Libia,Liberia,Kenya,Lesotho,Mali,Malawii,Madagascar,Maroc,Nigeria,Togo,Tunisia,Africa de Sud,Sudan...
cam atat stiu..mai cauta si tu pe net...

1 5 1