1.Predicatul propozitiei ' sa-l aduca ' este exprimat prin verb la modul conjunctiv, timpul :
a. prezent
b. perfect
c. viitor
2. Predicatele din fraza ' Tata, acesta este viteazul care ne-a scapat din mana zmeilor[...]' sunt, in ordine:
a. PN + PV
b. PV + PN
c. PV + PV
3. Predicatele propozitiei ' ca intr-adevar el este fiul lor cel mai mic' este alcatuit din:
a. verb copulativ + nume predicativ
b. verb predicativ
c. verb copulativ.
Cine ma poate ajuta ? Ofer toate punctele. :D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T12:20:16+03:00
1) c)prezent

2)a) PN+PV

3)a)verb copulativ +nume predicativ
3 5 3
2014-09-03T12:21:01+03:00