Va rog mult ajutati-ma cu urmatoarle exrcitii: scrieti raspunsul corect: 1. a / some chocolate 2.a / some sandwich 3. a / some coffee
4. a / some potato
5. an / some sugar
6. a / some lemon
7. an /some onion
8.a/some jam

COMPLETATI cu : a an sau some
1 ............. water
2.............. dolphin
3.............sugar
4............ cheese
5..............meat
6..............orange
7...............bread
8.............. coffe
9.............. doll
10..............butter
11..............milk
12................jam

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T13:40:00+03:00
1) some chocolate, a sandwich, some coffee, a potato, some sugar, a lemon, an onion, some jam

2) some water, a dolphin, some sugar, some cheese, some meat, an orange, some bread, some coffee, a doll, some butter, some milk, some jam.

Ideea este ca NU poti spune a milk (un lapte), trebuie sa spui a cartoon of milk (o cutie de lapte). Folosesti some atunci cand sunt cuvinte de acest gen, care nu au sens daca le pui ca si substantiv. Si noi avem cam asa in limba romana, trebuie sa gandesti logic. Degeaba copiezi de aici daca nu intelegi. :)
1 5 1
2014-09-03T17:45:30+03:00
In engleza exista substantive care se pot numara (COUNTABLE): a sandwich (2 sandwiches), a potato (two potatoes), a lemon (two lemons), an onion (two onions), a dolphin (two dolphins), an orange (2 oranges), a doll (2 dolls);

si substantive care nu se pot numara (UNCOUNTABLE), care sunt nume de substante (zahar, faina, apa, paine, lapte, miere, ciocolata, piper ulei, lemn) : some water, some sugar, some cheese, some meat, some bread, some coffee, some butter, some milk, some jam.
Acestea se numara doar daca e indicat si recipientul/ambalajul: a glass of water, a spoon of sugar, a slice of cheese, a kilogram of meat, a loaf of bread, a cup of coffee, a pack of butter, a carton of milk, a jar of jam.