Răspunsuri

2014-09-03T11:24:43+03:00
Ideea principală este greşeala lui Aleodor şi strdania pentru repararea ei împreună cu prietenii săi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T11:36:55+03:00
 Personaje:Aleodor;tatal lui Aleodor; Pocitania pamantului; Verdes imparat,fata lui Verdes imparat,stiuca, corbul, taunele, slugile lui lui Verdes imparat , gloata care il intampina cu bucurie.

Idea principala:Aleodor are parte de multe peripetii si intamplari la care participa personaje supranaturale pentru a ramane in final cu persona iubita.
1 5 1