Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T10:53:41+03:00
In sfarsit am ajuns la mare .M-am cazat la un hotel,am deschis fereastra si am inceput sa admir privelistea.Am vazut in departare marea care uda cu valurile ei nisipul fierbinte.In preajma hotelului am zarit cativa copii care se jucau.Plaja era plina .Umbrelele colorate creau impreuna un desen foarte frumos,iar pasarile zburau in cerc deasupra lor.
3 3 3
2014-09-03T11:22:31+03:00
Ma scol usor din pat, putin ametit/a, trag draperiile si privesc peisajul mirific de-afara. O puzderie de oameni prin care nu te puteai regasea in niciun caz si multa apa. Deschid geamul si inspir aerul marii, in timp ce ascult simfonia valurilor.