Răspunsuri

2014-02-11T20:55:04+02:00
(a+b)+(b+c)+(a+c)=14+17+27=58
2a+2b+2c=58
2(a+b+c)=58
a+b+c=58/2=29
a+b=14
c=29-14=15
a+c=27
a=27-15=12
12+b+15=58
b=58-(12+15)=58-27=31
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T21:03:44+02:00
Fie a,b,c
avem:
a+b=14
b+c=17
a+c=27=>a=27-c
prima ec. devine: b+(27-c)=14=>b=14-27+c
a doua ec. devine: 14-27+c+C=>2c=17-14+27=>c=30/2
dupa inlocuiesti in ecuatii si aflii numerele
2 5 2