Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T21:27:41+03:00
Intelepciune-sapienta;  a mantui-a termina,a izbavi;    vreme-timp,sezon,perioada;  creatiune-infiintare;  carturar-invatat,erudit;  slova-litera,alfabet,scriere;  gandire-cugetare;  scornit-inventat
1 5 1
2014-09-02T21:30:26+03:00
Intelepciune=istetime,desteptaciune

a mitui=a spertui,a cumpara

vreme=timp,temperatura

creatiune=creatie, produs, munca

carturar=scriitor

slova=poveste, lectura

gandire=meditatie, cugetare

scornit= gasit,facut,gandit
1 3 1