Răspunsuri

2014-09-02T20:23:19+03:00
A) 3
b) 7
c) -15,7
d) √7
e) -15.2(3)
f) √36
g) -45
h) 1
6 5 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T22:16:55+03:00
A) 2∈N(multimea nr naturale)
b) 3∈Z+ (multimea nr intregi pozitive)
c) - 2,35(4)∈R- (multimea nr reale negative)
d)√23 ∈I+ (multimea nr irationale pozitive)
e)-2/3∈Q*-(multimea nr rationale negative nenule)
f) 2,364(7)∈R*+(multimea nr reale pozitive nenule)
g) -3∈Z*(multimea nr intregi nenule)
h) 2,34(6) ∈R*(multimea nr reale nenule)
9 4 9