Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T19:18:02+03:00
Eu zic ca Luvru .............

Da l-am facut m-am chinuit cu colega mea ..ti-l zic asteapta sa il scriu
1)Capitala-Budapesta Tara-Ungaria 2) Capitala-Bucuresti Tara-Romania 3)Nu l-am stiut 4)Capitala-Bruxell Țara-Belgia 5)Capitala -Moskova Țara-Rusiei 6)Capitala-Berlin Tara-Germania 6)Capitala-Paris Tara-Franta.......e totul bine doar ca nu l-am stiut pe 3 :*
la 3 e londra ;0
Mersi mult:*
npc
2014-09-02T19:19:22+03:00