Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T18:54:14+03:00


Un fulg de ne, firav , se loveste de geamul unei case si zice

-Ce brusc m-am lovit de el , credeam ca nu o sa supravietuiesc.!Cand deodata se aude ceva:

- Asa de dur ma crezi , fulgusorule de nea ? Imi pare rau daca ai patit ceva! nu a fost cu intentie.

-Ohh, tu vorbeai!Nu am patit nimic, sa sti ca sticla ta este foarte delicate la atingere.

Acesta nu mai spuse nimic si fulgusorul de nea cu geamul cel delicat devenise cei mai bini prieteni.

Scuze.....daca nu iti place .... daca vrei o sterg si fac alta ca nu ma supar , daca nu iti place.


cand te intorci ?
las e bun
peste juma de ora sau o ora
lasa e bun
pa
2014-09-02T21:02:45+03:00
Este frumoasa si inghetata iarna.  cea pe care copii o iubesc,cea pe care toti o adora.
privesc prin pojgita firava de pe geamul alb,frumos decorat.  vad copii fericiti lovinduse cu bulgari moi de zapada,si alunecand cu saniile tari pe zapada rece si alunecoasa.
totul e asa frumos si vesel, ca intot deauna.
1 3 1