Răspunsuri

2014-09-02T18:34:52+03:00
La primu eu cred ca din scrisori el vede ceva ce nu-i place, dar la al 2 e despre aceea ca in fiecare zi omul vide frumusetele vietii.
trb 5 randuri si sunt 2 versuri legate dintro poezie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T01:43:19+03:00
Aceasta structura arata cat de importanti sunt scriitorii si creatiile lor in viata noastra pentru ca pe zice trece ne dam seama cat de importanta este literatura
1 5 1