Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T18:28:23+03:00
Eu inteleg.....carte mereu poti sa o deschizi ca sa inveti cxeva nou....mereu acolo pentru tine....
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
despre ce?
Comentariul a fost şters
darul....
un dar foarte pretios am primit.....o carte in care personajele prind viata,iar lucrurile culoare....parca eu insami patrund in poveste.....mnereu descopar lucruri noi,dupa fiecare rand citit....foarte frumos ca autorul are niste cuvinte magice care ne fura inimile....
2014-09-02T18:32:14+03:00
Eu înțeleg citatul așa: Cartea este ca un D.E.X. infinit cu învățături, de fiecare dată când o deschizi te va învăța ceva nou
eu inteleg prin acest citat ca cartea este un izvor de invatatura in care poti sa inveti ori cand vrei nu are o anumita varsta....ea este ca un dar pentru noi pentruca daca stii carte esti un om avut
Comentariul a fost şters