Răspunsuri

2014-09-02T18:04:01+03:00
In opinia mea prin traditii noi ne glorificam popurul insa daca sa privim la aceasta situatie nas fi deacord pentru ca cu cit mai multe traditii artistice cu atit popurului ii va fi mai ushor sa-si realizeze scopurile si viitorul decent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T18:12:02+03:00
Consider ca traim intr-o societate in continua modernizare, drept urmare traditionalismul nu isi mai are locul. Insa, faptul ca traditia artistica "saraceste" arta este mult spus. Intr-adevar, o lasa fara vlaga si monotona, dar traditia poate fi modernizata, dand astfel nastere la o noua arta moderna.