Răspunsuri

  • CKM
  • Începător
2014-09-02T17:48:45+03:00
Adicaaa a petrecuuuuttt nistee anii foarteee frumosiiii ~~~
pe care nu i`ar da pentru nimic in viataa
anii aceea au fost foarte frumosi pentru el si ar fi dispus sa faca orice pentreu a mai traii acei ani macar pentru o clipa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T17:50:46+03:00
Într-o vreme el a petrecut niște anii minunați, pe care i-ar repeta cu orice preț dacă ar putea