Răspunsuri

2014-09-02T17:46:24+03:00
1 pe 3 amplificat cu 2 + 0.2 pe 2 amplificat cu 3 = 2 pe 6 + 0.6 pe 6 = 2.6 pe 6
frate, 0.2 pe 2 amplificat cu 3= 3pe 6?? nu reinventa matematica, iti da 2.6 pe 6..editeaza daca vrei sa ai si tu raspunsul corect si nu ma mai raporta pe mine
Nu te`am raportat eu ... adica nu cred.. ca nu am avut de ce :)
da si tot nu-i terminat...dar lasa asa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T17:47:36+03:00
1 + 1  × 0.2 
3    2
= 1   +  
× 2
   3       2     10 

=  1    + 1  
     3        10 

=  10+3 
    30 
 
= 13   
     30  


yasser, de ce m-ai raportat?
scz am facut-o din greseala
:)