Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T16:37:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I-am dat ei o carte noua. (caz dativ)

Al ei a castigat concursul de cultura generala. (caz genitiv)

Ei lucreaza impreuna. (caz nominativ)
6 4 6
2014-09-02T16:42:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dativ-Papucii sunt ai ei.-a cui
genitiv-Cartea i-am transmis ei-cui.
nominativ-Ei imi sunt cei mai buni prieteni.-cine