Răspunsuri

2014-09-02T16:34:34+03:00
A) 25/100 *300 = 4500/100 = 75
b) 33/100 * 9900 = 326700/100 = 3267
c) 24/100 * 600 = 14400/100 = 144
d) 17/100 * 3400 = 57800/100 = 578
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T16:35:49+03:00
25% din 300= (300*25):100
                  =7500:100
                  =75
33% din 9900= (9900*33):100
                    =326700:100
                    =3267
24% din 600=(600*24):100
                   =14400:100
                   =144
17% din 3400=(3400*17):100
                   =57800:100
                    =578