Răspunsuri

2014-02-11T20:18:25+02:00
A/3=b/5⇒3b=5a
x(10a-4b) supra (5a+b)= 7 supra 2
Inlocuim 10a cu 6b si 5a cu 3b.
x(6b-4b) supra (3b+b)= 7 supra 2⇒x(2b supra 4b)=7 supra 2
2b se simplifica cu 4b si ramane 1 supra 2.
De aici ⇒x supra 2=7 supra 2⇒ x=7
Succes!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T20:21:16+02:00
A=3b/5
x(10*3b/5-4b)supra 5*3b/5+b=7/2
x(6b-4b) supra 5b+b=7/2
x*2b supra 6b=7/2 simplifici 2b cu 6b
x/3=7/2
x=3*7/2
x=21/2
1 5 1