AJUTATIMA VA ROG !!!! scrieti cite un sinonim pentru fiecare cuvinte:tiparnita intilepciune a mintui vreme creatiune carturar slova gindire scornit. va roggg

2
tiparnita=tipografie intelepciune=istetime a mantui=a izbăvi vreme= timp creatie=invenţie carturar=învăţat slova=literă gandire=cugetare scornit =imaginar

Răspunsuri

2014-09-02T15:51:30+03:00
Tiparnita-tipografie
intelepciune-cunostinta
vreme-perioada
creatiune-creatie
slova-litera
gandire-judecare
scornit-inventat


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T16:06:50+03:00
Tiparnita-tipografie
intelepciune-stiinta,pprudenta,chibzuiala
a mantui-a birui
vreme-timp,perioada ,era
creatiune-realizare
carturar-invatat
slova-litera
gandire-socoteala,cugetare
scornit-imaginar



1 5 1