Panza de paianjen de Cella Serghi
ok
Cratima a fost folosita pentru inlocuirea vocalei a.
în structura " s-o cuprindă " cratima ţine locul literei " ă "
stiu dar nu o am pe tastatura

Răspunsuri

2014-09-02T15:19:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cratima marcheaza elidarea vocalei a si pronuntarea a doua parti de vorbire diferite in aceasi silaba
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T15:21:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cratima, semn ortografic, s-a folosit in secventa citata, pentru a elida sunetul 'á' , pentru a evita hiatul, pentru a pastra ritmul si masura versurilor si pentru a rosti intr-os ingura silaba 2 parti de vorbire diferite: conjunctia subordonatoare 'sa' si pronumele personal 'ó'
10 4 10