x=54:7 x= 8 ....cred
7.5 lei 10.50:7=1.50 1.5×5=7.5
7c.......10,5, iar 7c............x. Deci 7/5 = 10,5/x rezulta ca x = (5*10,5)/ 7 = 52,5/7= 7,5 sper ca te- am ajutat
iar 5c.......x scuze
ms

Răspunsuri

2014-09-02T15:18:01+03:00
7 creioane = 10,50 lei
10,50 /7 =1,5
15 *5=7 ,50
5 creioane costa 7, 50 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-02T15:26:08+03:00
7 creioane........................10,5 lei
5 creioane............................x lei
x=5x10,5/7
x=52,5/7
x=7,5 lei-costa 5 creioane