Răspunsuri

2014-09-02T15:26:31+03:00
Baiatul merge prin parc cu prietenii sai.

Pasarelele ciripesc  gurese prin codru.
  
Copiii alearga veseli prin casa

El nu trebuie sa mai lucreze acea problema

Copiii trebuie sa asculte de parinti

Fetita isi numara nastureii colorati


ce este ingrosat este subiect, ce este subliniat este predicat
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T15:29:36+03:00
Ana sare coarda
Noi ne plimbam prin parc
Mama facce prajituri
Florin se plimba cu bicicleta
Bunica coase o camasa.
Catelul latra la mine

Deci predicatele sunt cele subliniate,iar subiectele sunt ingrosate
dar tot predicat atribut
.....
salut poti te rog sa ma ajuti la intrebarea mea