Noi ne ducem la mare in fiecare an. sau : Am fazut un elefant care era mare.
La mare am vazut multi oameni. sau Mare mai era si copacul din curtea buncii
Eu am un frate mai mare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T14:20:01+03:00
2014-09-02T14:20:29+03:00
La mare toti copii isi doresc sa ajunga in vacanta.

Perna mare a fost umpluta cu fulgi si pene.
16 4 16
Eu merg la mare.Mare mai este delfinul de plus pe care l-am cumparat cadou