Răspunsuri

2014-02-11T20:00:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El este / cum mi-am imaginat.(PR)
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T20:38:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Concursul este ₁/ cum m-am asteptat.₂/
P1 = Propozitie principala
P2 = propozitie subordonata predicativa
element de relatie - cum (adverb relativ)
9 4 9