Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T14:08:09+03:00
Cine stie carte are patru ochi.
Hai sa jucam carti.
Azi mi-am luat carti noi
Amintiri din copilarie este cartea mea de căpătîi.
nush cam asa ceva
ms poti inca 2?
???
ms mult:*
iti voi trimite o carte de vedere. voi citi o carte. mi-am cumparat un pachet de carti. uite cartea mea de vizita. la 14 ani imi fac carte de identitate. imi urmez drumul pe cartea vietii. sper ca te-am ajutat
mssss
2014-09-02T14:36:49+03:00