Răspunsuri

2014-09-02T13:22:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuvântul corect este PATRIOTISM...
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T14:02:20+03:00
Cuvantul obtinut cu literele date este PATRIOTISM.
5 5 5