Va rog ajutati-ma cu aceasta problema:
Andreea rezolva zilnic cu 2 probleme mai mult decat in ziua precedenta .Stiind ca in 3 zile consecutive Andreea a rezolvat 15 probleme , determinati cate probleme a rezolvat in prima zi

2
prima zi : 3
a doua : 5 si a tria zi : 7. Sper ca te-am ajutat !

Răspunsuri

2014-09-02T12:39:41+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T12:41:01+03:00
X=nr problemelor rezolvate in prima zi
x+x+2+x+2+2=15
3x+6=15
3x=15-6
3x=9
x=9:3
x=3 (probleme a rezolvat in prima zi)
x+2=5 (probleme a 2-a zi)
5+2=7 (probleme a 3-a zi)

3 5 3