1.It's nice to be back here in London.This is the second time i (come)......here.

2.I'm phoning about your bicycle for sale,which i (see).........in the local paper.(You sell).........it?Or is it still available?

3.This place is in a terrible mess!What on earth (you do)....?

2
trebuie sa scrii timpul sau ce ?
Forma verbelor sa fie corecta

Răspunsuri

2014-02-11T19:55:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T20:01:19+02:00
1. come 
2.saw .................................. . you sell .................... .
3. did you .... ?
eu cred ca este I'm coming here la primul verb pt ca este o actiune in desfasurare in timpul vorbirii, deci ar trebu sa se foloseasca prezentul continuu; si in loc de sell ar fi sold (la trecut), adica "ai vandut-o?sau este inca valabila?"