Răspunsuri

2014-09-02T11:59:59+03:00
Virgula s-a folosit deoarece arata o pauza in vorbire.
virgula reprezinta despartirea cuvintelor
poate cratima ajuta la despartirea cuvintelor dar virgule nu
ba virgula
cratima,tu cand desparti in silabe floare folosesti virgula
bn fie ca tn
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T16:09:47+03:00
Virgula indica o pauza mai mica decat punctul in cursul vorbirii
2 4 2