Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T11:45:02+03:00
Cratima ajuta la pronuntarea a doua parti de vorbire diferite in acelasi cuvant
4 4 4
2014-09-02T11:48:21+03:00
1. furat este verbla modul participiu...cratima s-a folosit deoarece urmeaza un verb si intotdeauna si-a se scrie cu cratima                                                                             2. nu ai substantive
5 4 5