Răspunsuri

2014-09-02T11:14:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Orasul Martopolis este situat in partea luminata a Planetei Marte .Are o populatie de 2milioane de locuitori,formati din martieni,gnomi si orci.Locuintele sunt suspendate ,plutind in aer.Primarul orasului este Zorflor , un martian batran de vreo 90 de ani.Orasul nu este alimentat practic cu apa ci cu gheata ,care este topita in marile centrale martiene.Martopolisul este dotat si cu un aeroport cu hangare imense in care se afla navele martiene.Orasul este foarte frumos si as vrea sa-l vizitez in curand.
23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T11:26:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Marte City este un orasel plin de suflete , multa aglomeratie  multe masini grabite  si galagie , ca orce oras normal, insa acesta nu este un oras noare care aici casele au diferite forme , sunt rosii si nu sunt mai mari de 80 cm , iar cetatenii nu sunt tocmai obisnutiti eu eu picioarele si maine scurte au chiar si antene lungi la capatul carora se afla ohii . Aici nici masinile nu sint mai prejos ele sunt masinarii zburatoare care au deasupra o capsula , un panou de comanda plin de butoane colorate si 2 locuri . Pana lanurma este un orasel diferit si foarte fascinant , ar fi minunat daca l-am putea descoperi cu adevarat.
27 4 27