Intr-o urna sunt 7 bile albe si 3 bile albastre .Se extrage o bila . Probabilitatea ca bila extrasa sa fie albastra este egala cu ..

2
nu are cum!
tu stii ce e probabilitate?
DA STIUI CE E
cazuri care ne convin supra total cazuri
NUMIM PROBABILITAZE REALIZARI UNUI EVENIMENT A RAPORTUL DINTRE NUMARUL CAZURILOR FAVORABLE SI NUMARUL CAZURILOR POSIBILE

Răspunsuri

2014-02-11T19:41:44+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T19:44:32+02:00
Pai in prima parte a fractiei pui bilele albastre adica 3 supra suma tutuor bilelor...prob este 3 supra 10.... Trebuie sa faci asa: intr-o fractie pui numarul cazurilor favorabile supra numarul cazurilor total posibile.