Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T08:58:44+03:00
1) cel mai mic numar de 3 cifre care se imparte cu rest 0 la 29  este 116.
116 : 29 = 4 rest 0.

2) 
cel mai mare numar de 3 cifre care se imparte cu rest 0 la 29 este 986.
986 : 29 = 34 rest 0

3)
cate numere de 3 cifre se impart cu rest 0 la 29

numerele sunt de la 116 pana la 986 din 29 in 29 , adica 34-4 +1 =31 numere.


6 4 6
2014-09-02T09:02:03+03:00

n = 29×q    a)  3 cifre ⇔  n≥100      100÷29  = 3  rest 13 ⇒ dacă, mai adăugăm 16   (13+16)= 29 ⇒ 116 =29×4  + 0

b) cel mai mare nr. ⇔ n≤999   ⇒ 999÷29 = 34 rest 13 ⇒ dacă scădem 13 ⇒                 986 =34×29  rest 0

c)   n ∈ {(116+0×29),(116+1×29=145), (116+2×29) ...............(116+ 30×29) }   ⇒ de la 0 la 30 sunt  31 de numere