Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T23:07:06+03:00
Desenului=substantiv, caz genitiv, atribut substantival genitival
le=pronume nehotart, caz dativ, complement indirect
Mersi,dar imi trebuie si ,,le"
gata am editat, n-am citit până la sfârșit
Pei si nu raspunzi ca vad ca nu te uiti
desenului=substantiv, caz genitiv, atribut substantival genitival
le=pronume nehotart, caz dativ, complement indirect
2014-09-02T00:15:36+03:00
Desenului = substantiv, genitiv, atribut substantival genitival.

Le = pronume nehotart, dativ, complement indirect.
1 2 1