Răspunsuri

2014-09-01T18:53:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) x² - 2 x = 0, dam factor comun pe x
x(x - 2) = 0
x = 0 si  x - 2 = 0  => x = 2
b) 3x² + 9x = 0, dam factor comun x
  x(3x + 9) = 0
x = 0 si 3x = - 9  => x = - 9/3  => x = - 3

dar nu se foloseste o formula delta?
nu stiu delta, am trecut cl. a 4-a, dar asa cum le-am rezolvat este f. bine.
asteas de a 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T18:54:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1)x² -2x =0

x(x-2)=0

x=0  ∧  x-2=0  =>x=2

2)3x² +9x=0

3x(x+3)=0

3x=0 => x=0     ∧ x+3=0 => x= -3

am dat factor comun ce se putea si dupa am rezolvat ecuatiile astfel obtinute

dar nu se foloseste o formula delta?
nu, nu este binom
ok,mc mult
n-ai pentru ce ;)