Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T18:41:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
29^31 = 29^30 ×29 = 29^30( 25 + 4) = 5²×29^30 + 2²×29^30 = (5·29^15)² + (2·29^15)²
  • Utilizator Brainly
2014-09-01T19:03:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
29^31 = 29^30 ×29 = 29^30( 25 + 4) = 5²*29^30 + 2²*29^30 = (5*29^15)^2 + (2*29^15)^2
1 1 1