Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T18:01:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu, nu se pot aduna. eventual poti da factor comun pe 12 si sa iti dea 12(1+√3). 
2014-09-01T18:01:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dai factor comun pe 12 si vei avea 12*(1+ \sqrt{3} )
cam atat poti face