Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T18:28:41+03:00
Este sfarsitul toamnei.Cea dintai raza patrunde printre nori vestind dulcea primavara.
Debea astept sosirea calduri,si tot odata  apropierea vacantei de vara.
Gioceii au inflori ,iar natura se trezeste la viata .Totul e asa frumos!!!
Uite acolo,primele randunele se intorc,iar eu parca vad floriile inflorite.
Copaci se dezgheata sub lumina trandafirie.
ce frumos!
Vruiai sa zici ,, este sfarsitul iernii" cumva ?
daca vrei tu
deci in rest e bun
2014-09-01T20:28:49+03:00
Este sfarsitul iernii.Toti copii asteapta cu nerabdara ca buna primavara sa le dea macar un semn ca ea v-a venii in curand.
Iata ca primava le-a trimis acesti semna.Pe ce se zareste cea dintai raza de lumina.Toti copiii erau bucurosii ca vor scapa de mania iernii geroase.