Răspunsuri

2014-02-11T19:30:41+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Am o datorie la banca.
Floarea duioasa imprastie un parfum imbatator
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T19:31:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vocea bunicii este duioasa.
Soldatii au fost prezenti la datorie.
Am o datorie la tine.
(am pus cu doua prop cu sensuri dif ale cuvantului datorie)
Succes!

1 5 1