Răspunsuri

2014-09-02T00:54:30+03:00
Jertfe patriotice
moftangii
-telegrame
-CFR
-urgent
-hight-life
-bubico
-d-l goe
-vizita
-o faclie de paste
-doua loturi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T01:01:48+03:00
-O noapte furtunoasa (1879)
-Conu Leonida cu reactiunea (1880)
-D-ale Carnavalului (1885)
-Hatmanul Baltag
-Incepem
-1 Aprilie
-Napasta (1890)
-O faclie de Paste (1889)
-In vreme de razboi (1898)
1 5 1