Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T17:01:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \sqrt{ 9^{x} 4^{y}  } =72<=> 9^{x} 4^{y} =5184<=>x=2,y=3
1 5 1
2014-09-01T17:03:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 72 = 2³ * 3²
 Mg=\sqrt{ 9^{x} * 4^{y}}=\sqrt{ 3^{2x}*2^{2y}}=\sqrt{3^{2x}}*\sqrt{2^{2y}}= 3^{x}* 2^{y} \\ 3^{x}* 2^{y}=72 \\3^{x}* 2^{y}= 2^{3}*3^{2} \\ => \\ x=2 \\ y=3


3 4 3